П`ятниця, 17.08.2018, 22:50

Колонтаївський дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)

Меню сайту
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні поради


 

Взаємини дитини з однолітками

( Психологічні рекомендації вихователям)

1.Оскільки дитина діє  за прикладом  людей, які її оточують,то на перше місце виходять добрі взаємини між батьками  й  педагогами,з якими спілкується дитина.


2. Намагайтеся в дитячому  колективі створити  таку атмосферу, яка б не обмежувала дій дитини (уникайте неаргументованих висловів:„Так не можна ” (чому? ), « Так не гарно» (чому?). Проведіть із дітьми бесіду про те, до яких стосунків з однолітками у групі вони прагнуть.


3.Ефективним методом подолання байдужості дитини та  неприязного ставлення до однолітків є організація театралізованої діяльності (інсценізація добре  знайомих та улюблених казок).


4. Змістовим  матеріалом  для ігор - демонстрацій  та інсценувань можуть бут не тільки казки, а й спеціально створені вихователями  оповідання, в

яких  ідеться про виникнення якогось непорозуміння чи конфліктної ситуації.


5. Доцільно для налагодження контактів серед дітей використовувати моделювання ситуацій спілкування на  комбінованих  заняттях із мовленнєвих та продуктивно – творчих видів діяльності.


6. Час від часу вихователеві вато вдаватися до бесіди – аналізу, бесіди – узагальнення, аби  показати переваги позитивних  вчинків та формування у дітей гуманних взаємин.


7. Доцільно, порадившись із  дітьми, встановити добрі традиції у  групі, наприклад,зустрічати одне одного усмішками, веселими репліками. Це також  сприятиме покращенню стосунків.


8.Одним із засобів формування  позитивних взаємин є здійснення особистісно зорієнтованого підходу у виховані, який базується на самоповазі дитини, наданні їй  права на вільний вибір партнера, дій, способу спілкування.


9.Створюйте  умови, що сприяють встановлення та розвитку дружніх,приязних стосунків між дітьми. Проводьте ігри, аби  зняти у них напруження, це їм змогу виявити здатність до співпереживання.


10. Визначте дітей, які схильні усамітнюватися. Спонукайте інших дітей запрошувати  їх до спільних ігор.


11. Обговорюйте  негативні  вчинки , не зачіпаючи  гідності дитини (скажімо, на прикладах  персонажів художніх творів).