П`ятниця, 17.08.2018, 22:50

Колонтаївський дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)

Меню сайту
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робочий навчальний план

ПОГОДЖУЮ

Начальник відділу освіти Краснокутської районної

державної адміністрації

 

__________________О.Г.Медяник

«____» ____________2017 р.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач Колонтаївського дошкільного навчального закладу (дитячий садок) Колонтаївської сільської ради Краснокутського району

Харківської області

Н.О.Гришко

«____» __________2017 р.

 

 

 

 

 

 

 

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

КОЛОНТАЇВСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

(ДИТЯЧИЙ САДОК)КОЛОНТАЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

КРАСНОКУТСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НА 2017/2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

СХВАЛЕНО

на засіданні педагогічної ради

Колонтаївського дошкільного

навчального закладу (дитячий садок)

від «____»___________2017

протокол № ____

Голова педагогічної ради

_____________ Н.О.Гришко

 

 

 

Пояснювальна записка

до робочого навчального плану Колонтаївського дошкільного навчального закладу (дитячий садок)

Колонтаївської сільської ради

Краснокутського району Харківської області

на 2017/2018 навчальний рік

Освітній процес Колонтаївського дошкільного навчального закладу (дитячий садок) Колонтаївської сільської ради Краснокутського району Харківської області (далі – ДНЗ) на 2017/2018 навчальний рік здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (зі змінами), Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 № 305) (зі змінами), Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 № 615, наказів Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності», Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказу Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 р. за № 563/28693), листів Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 № 1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах», від 27.09.2010 № 1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку», від 13.06.2017 № 1/9-322 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році», від 02.09.2016 1/9-456 Інструктивно-методичні рекомендації «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах», від 02.09.2016 1/9-454 Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах», листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 26.07.2010 № 1.4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» та власного статуту.

Колонтаївський дошкільний навчальний заклад відповідно до статуту має таку структуру: тип – дитячий садок, одна різновікова група загального розвитку.

Робочий навчальний план на 2017/2018 навчальний рік для ДНЗ складається згідно з наказом Міністерством освіти і науки України від 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності» та листа Міністерством освіти і науки України від 13.06.2017 №1/9-322 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році».

ДНЗ працює за народознавчим пріоритетним напрямком згідно зі статутом. Мова – українська.

Навчально-виховний процес в ДНЗ реалізується через зміст інваріантної та варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція).

Зміст інваріантної складової здійснюється за освітньою програмою для дітей віком від 2 до 7 років «Дитина» (Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-16163 від 09.11.2015)

Тривалість спеціально організованих фронтальних занять для дітей різновікової групи становить:

- I підгрупа середня – 20 хвилин;

- II підгрупа старша – 25 хвилин.

Тривалість перерв між заняттями – 10 хвилин.

Планування освітнього процесу у ДНЗ здійснюється за режимними моментами з урахуванням блочно-тематичного принципу.

Навантаження на дітей зменшується шляхом проведення інтегрованих занять, що реалізують завдання кількох розділів програми. За рахунок інтегрованих занять зменшена кількість занять за розкладом, крім занять з фізичного розвитку та музичного виховання. Тривалість інтегрованого заняття збільшується за рахунок зміни видів дитячої діяльності на 5-10-15 хвилин відповідно віку.

Варіативна складова Базового компонента у ДНЗ реалізується через гурткову роботу:

  • гурток з образотворчої діяльності «Умілі ручки» ( Парціальна програма з образотворчого мистецтва « Чарівні майстри – пензлі та фломастери» ( Реєстраційний № 85 2015р., Христоєва О.В., Кугуєнко Н.Ф.)

Тривалість заняття гуртка становить 20 -25 хвилин залежно від віку дітей.

Через інтеграцію парціальних програм у різні види діяльності:

  • робота з формування національно-патріотичного виховання дітей здійснюється за програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (лист Інституту модернізації змісту освіти від 25.03.2016 р. № 2.1/12-Г-85), зміст якої реалізується через різні форми організованої навчально-пізнавальної діяльності та у повсякденні;
  • формування етичних уявлень, розвитку моральної свідомості, гуманних почуттів, моральних якостей дітей дошкільного віку здійснюється за програмою з морального виховання дітей дошкільного віку «Скарбниця моралі» (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 25.07.2014 р. № 14.1/12-Ґ-1359), зміст якої інтегрується у різні види діяльності дітей протягом дня;
  • робота по формуванню у дітей дошкільного віку основ здорового способу життя здійснюється за програмою з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 08.11.2013 р. № 14.1/12-Ґ-632), зміст якої інтегрується у заняття різних типів.

Відповідно до п. 25 Положення про дошкільний навчальний заклад в ДНЗ навчальний рік починається 1 вересня і закінчується 31 травня, з 1 червня по 31 серпня триває оздоровчий період.

Для вихованців дошкільного навчального закладу проводяться канікули загальною тривалістю 115 днів:

літні – з 1 червня по 31 серпня (90 календарних днів),

осінні – з 23 жовтня до 27 жовтня (5 календарних днів),

зимові – з 2 січня до 11 січня (10 календарних днів),

весняні – з 2 квітня до 11 квітня (10 календарних днів).

У період канікул в ДНЗ заняття з вихованцями не проводяться, крім фізкультурно-оздоровчої і художньо – продуктивної діяльності.

ДНЗ працює за 5-денним навчальним тижнем з 10,5 годинним режимом перебування.

 

 

 

Завідувач Колонтаївського ДНЗ Н.О. Гришко

 

                                                                                      Додаток 1

складений відповідно до освітньої програми для дітей віком від 2 до 7 років «Дитина» (Лист МОН України № 1/11-16163 від 09.11.2015 р.)

 

Розподіл фронтальних занять на тиждень

у різновіковій групі Колонтаївського дошкільного навчального закладу

(дитячий садок) відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

за програмою «Дитина»

Види діяльності за освітніми лініями

Кількість занять на тиждень за віковими підгрупами

 

І-підгрупа середня
(від 4 до 5 років)

ІІ-підгрупа старша (від 5 до 6 (7) років)

 

Ознайомлення із соціумом 1

2

3

 

Ознайомлення з природним довкіллям

1

2

 

Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо)2

5

5

 

Логіко-математичний розвиток3

1

2

 

Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування4

3

3

 

Здоров’я та фізичний розвиток5

3

3

 

Загальна кількість занять на тиждень6

12

15

 

Додаткові освітні послуги на вибір батьків:

- образотворча діяльність7

1

1

 

Максимальна кількість занять на тиждень

13

16

 

Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах)8

4,3

6.7

 

 

 

  1. Заняття із ознайомлення із соціумом спрямовані на реалізацію освітньої лінії Базового компонента «Дитина в соціумі», частково – «Особистість дитини». Передбачають формування навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватись у світі людських взаємин, здоров’язбережувальної компетентності, реалізацію завдань патріотичного виховання дошкільників, у тому числі засобами народознавства.

Програмові завдання в програмі «Дитина» реалізуються в розділах: «Дитина у природному довкіллі» (ознайомлення з довкіллям, народознавство), «Дитина в соціумі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Здоров’я та фізичний розвиток».

 

  1. Художньо-продуктивна діяльність передбачає заняття з музичної, образотворчої діяльності, художньої літератури.

Театралізована діяльність може буди присутня протягом дня, як самостійний вид діяльності, чи включена у різні заняття для реалізації їх програмових завдань.

Заняття з художньої літератури (1 заняття на тиждень) може бути

проведено за рахунок кількості таких занять: художньо-продуктивної

діяльності у середній та старшій групах.

 

  1. Під час планування сенсорного, логіко-математичного розвитку здійснюється конкретизація тем і завдань у межах програм з урахуванням вікових особливостей дітей (акцент на практичне ознайомлення з матеріалом).

 

  1. В розвиток мовлення і культуру мовленнєвого спілкування інтегруються завдання з художньої літератури .

 

  1. Години, передбачені для фізкультурних занять не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження на дітей.

У дні, коли немає занять з фізкультури проводять фізкультурні комплекси під час денної прогулянки.

 

  1. Допускається проведення занять у другу половину дня (образотворча діяльність, фізкультура тощо).

 

 

  1. Максимально допустиме навчальне навантаження визначають шляхом множення максимальної кількості занять на тиждень, відведених на вивчення освітніх ліній у віковій групі, на тривалість заняття залежно від віку вихованців.

 

Завідувач Колонтаївського ДНЗ Н.О. Гришко